Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Rambut Saya Takkan Dilihat Oleh Sesiapa – Lisdawati


Umum tahu dramatis terkenal, Lisdawati kini telah tampil dengan imej yang lebih sopan dan ayu bertudung.

Namun begitu, sewaktu di awal penghijrahannya, pelakon tersebut pernah dipalitkan dengan isu yang tidak berasas, di mana dia didakwa sanggup membuka tudung jika diarahakan oleh pihak pengarah.


Artikel Berkaitan :
Berikutan isu itu, Lisdawati telah tampil menafikan dakwaan tersebut dan menegaskan bahawa tiada sesiapa boleh melihat rambutnya selepas ini.


Kenyataan itu salah. Sebenarnya ada maksud yang tersirat dan tersembunyi. Tetapi bila cara penulisan itu salah, jadi orang akan fikir, saya akan buka tudung kalau pengarah suruh. Akan tetapi, semua itu tidak benar.
Kalau dah pakai tudung, pakailah terus. Mana ada istilah buka balik. Kenyataan itu saya tak boleh jelaskan.
Rambut saya tak akan dilihat oleh sesiapa. Kalau ada drama-drama yang keluar di kaca televisyen sekarang nampak saya tidak bertudung, itu adalah drama-drama saya sebelum berhijab. Untuk tidak mengelirukan, sebenarnya saya masih ada beberapa drama dan telemovie yang masih belum ditayangkan sebelum saya bertudung.
sumber: http://www.ohbulan.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved