Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Lelaki Pertama Melahirkan Anak..


Thomas menjadi terkenal di seluruh dunia selepas media menunjukkan beberapa keping gambar yang memaparkan dia adalah 'lelaki' pertama yang mengandung di dunia ini. Difahamkan, Thomas dan isterinya, Nancy cuba untuk menjadi sebuah keluarga yang normal, tetapi orang sekeliling tidak dapat menerima keadaan keluarga mereka. Hampir setiap hari Thomas dikecam oleh masyarakat dan memanggil dia seorang yang aneh.

Lebih malang lagi, semua suadara Thomas telah memutuskan tali persaudaraan kerana menganggap Thomas seorang yang tidak layak untuk menjalinkan hubungan persaudaraan bersama mereka lagi.

Terdahulu, ketika dia berusia 12 tahun, ibunya mati kerana membunuh diri dan bapanya pula tidak pernah rapat dengannya. Thomas dilahirkan dengan nama perempuan iaitu Tracy, tetapi ketika usia meningkat dia berubah sikap menjadi seorang yang nakal seperti kanak-kanak lelaki.

Pada usia 24 tahun, dia telah mengambil hormon lelaki dan itu adalah caranya untuk menukar jantina daripada yang asal. Difahamkan, Nancy sudah mempunyai dua orang anak sebelum bertemu Thomas










Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved