Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

DS Anwar Whatsapp DS Najib

 

Kalau Ketua Pembangkang dan Ketua Kerajaan duduk berbual, Brader selalu sangat terfikir, apa yang mereka bualkan sebenarnya? Mungkin camni kot..

"Hahaha. Kau ni Nuar, tak habis-habis demo. Seronok sangat ke?"

"Jib, kau main tipu kan election hari tu? Tengok, aku dah kalah! Aku dah tak dapat nak jadi PM macam ko."

"Nuar, kenapa semua benda kau tak puas hati dengan aku ni? Semua nak tentang."

"Apalah kau ni Jib. Kau ni perintah negara tak bagus sangat. Kalau dah boring kerja PM, kau bagi aku je."

"Ala...Rileklah Nuar. Aku nak perintah satu penggal lagi. Boleh?"

"Hmm..Boleh je Jib. Tapi aku akan terus berdemo untok tentang kerajaan kau."

"Alamak...yeke..Hmm..Takpelah Nuar. Kalau demo tu jangan sampai rosakkan benda-benda."

"Jib, kau dah baca Harakah dan Suara Keadilan? Habis semua cerita pasal kau."

"Ala...Kira seri la tu. Berita Harian dan Utusan pun selalu je kondem kau. RTM tu tak payah cerita la."

"Hahahaha. Okay-okay. Fine. Jib, esok gi Midvalley nak? Tengok World War Z. Ajak la Rosmah sekali."

"Nanti aku tengok jadual aku dulu ya. Kalau jadi petang ni aku whatsapp kau."

"Ok bro. Aku nak chow kejap. Orang ramai tunggu luar parlimen tengah demo nak tentang kau ni."

"Okay-okay. Suruh diorang bersurai cepat-cepat ya. Aku nak balik ofis ni. Kang tak pasal-pasal aku keluar parlimen, orang baling telur kat muka aku."

"Okay Jib. Assalamualaikum."

"Waalaikumussalam."

2 Jam Selepas Itu..
Gelak sakan nampak..Dah deal tgk wayang lah tu..

p/s baca dialog ciptaan ni buat akak senyum sorang2,,thanks buat admin(http://fareastfaiz.blogspot.com/)
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

puteri rozy said...

sy beranggapn mcm tu jugk...kita heboh memperkatakn dua org pemerinth ni btelagah walhal mereka bersatu mencipta 'demokrasi' yg menguntungkn pihak masing2


3 October 2013 at 12:49

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved