Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Pelakon Sesuai Jadi Anak Beranak

Kengkadang diorang amik pelakon main sumbat je, tak ikut muka sesuai pun idak.. huhu.

Tapi ada beberapa pelakon yang saya rasa sesuai jadi anak beranak, adik badik dll eg :

Badrul Muhayyat dengan Zulhuzaimi
 
Apek dengan Didie
 
Dak Aiman dengan Dak Singapore ni sapa tah nama dia
Susan Menon dengan Juliana Evans
Sara Ali dengan Nayati
 

Nak yang lawak lawak sila selak ke belakang sendirik...!

Korang tepek la gambor kalau rasa ada yang sesuai. Nak share share pendapat je...
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

alia ryan said...

sofia jane gan diana daniel...mak gan anak...iqram dizly gan budak yg berlakon mukhsin gan songlap tu...mcm sme jer


30 October 2013 at 16:45

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved