Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Fasha Sandha Kembali Ramping

fasha-sandha-slim+xlupa.net_1
Sebelum ini Fasha Sandha akui dia memendam perasaan sedih dan sakit hati selepas melahirkan anak sulungnya.Ini bukanlah kerana meroyan atau masaalah  rumahtangga ,sebaliknya Fasha berasa sedikit tertekan apabila berat badannya bertambah sebaik sahaja bersalin.Kini dia kembali ramping selepas menjalani rawatan kecantikkan.Seperti melepaskan geram dia kembali dengan pakaian seksi.

Tambah menyakitkan hati apabila terdapat segelintir pihak sering melabelnya gemuk dan menegur penambahan berat badannya itu.
Dua bulan lepas saya bersalin, ada orang tegur ‘Eh Fasha, You nampak berisi ye’. Bagi saya, tak perlulah dia cakap macam tu sebab saya tahu saya gemuk. Apatah lagi saya baru lepas bersalin secara pembedahan, biasalah bila berat badan naik.
Sakit hati tu memang ada, tapi apa yang kita boleh buat kan? Mulut orang memang tak boleh ditutup, jadi saya diamkan sahaja.
Sejak dari itu, pelakon ini mula mendapatkan rawatan di pusat pelangsingan badan Slimworld dan mula memantau pengambilan makanannya dengan penuh disiplin.
Menerusi rawatan berserta diet yang seimbang, Fasha kini telah berjaya mengurangkan berat badan dari 78kg kepada 58 kg. Namun begitu, pelakon ini bersedia melakukan rawatan yang seterusnya untuk mencapai bentuk badan yang lebih sempurna.
fasha-sandha-slim+xlupa.net_5fasha-sandha-slim+xlupa.net_fasha-sandha-slim+xlupa.net_2
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved