Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Kecoh! Rihanna Curi Tumpuan di Masjid UAE

..
 
Kalau selama ini dia antara artis kelas A Hollywood yang sentiasa menarik tumpuan ramai dengan imej pakaian 'tak cukup kain' juga kadang-kadang terus berbogel. 
 
Namun Rihanna (Riri) baru-baru ini berjaya menarik perhatian bukan saja orang sekeliling bahkan satu dunia kecoh apabila dia tampil dengan imej bertudung dan berposing sakan di hadapan sebuah masjid di Emiriah Arab Bersatu (UAE).
 
Penyanyi kelahiran Barbados itu tiba di UAE sempena konsert jelajah Diamonds selepas membuat persembahan di Afrika Selatan.
 
Sebagai menghormati cara berpakaian masyarakat Islam di negara Asia Barat, Rihanna mengenaikan sut labuh berwarna hitam sambil mengabadikan beberapa gaya di luar Masjid Sheikh Zayed itu. 
 
Walaupun menutup aurat tapi aksi bekas kekasih Chris Brown ini tetap menarik perhatian ramai lebih-lebih lagi apabila dia mengenakan gicu bibir dan pengilap kuku berwarna serta kalung emas.
 
Berikut bebetapa lagi gambar Rihanna dalam gaya 'ala sopan tapi tetap seksi' di masjid UAE, yang mana turut dikongsikan penyanyi ini menerusi Instagramnya.
 
..
 
..
 
..
 Sumber:malaysiandigest
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved