Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Inilah 6 Bulu Ketiak Perempuan Yang Kontroversi [6 Gambar]

Umumnya perempuan sangat risih dengan bulu ketiak yang tumbuh di ketiaknya, namun ada juga perempuan yang enjoy-enjoy saja dengan bulu ketiak yang tumbuh lebat di ketiaknya, bahkan di antaranya adalah merupakan public figure. Berikut ini perempuaan public figure yang mempunyai bulu ketiak yang lebat.

1.Seen Lee

Dia adalah Seen Lee, salah seorang peserta Sukan Olimpik London pada acara sukan angkat besi perempuan. Perempuan ini menang pada berat barbel 63 kg tapi gagal pada beban 86 kg. Bulu ketiak nya cukup menuai kontroversi pada laman jejaring sosial dengan gelaran "ketiak berbulu gila




2. Sophia Loren

Siapa yang tidak tahu dengan artis cantik ini, dia juga termasuk salah satu orang yang bangga dengan semak belukar yang tumbuh di ketiaknya.



3.Caster Semenya

Caster Semenya (18 tahun) adalah seorang atlet lari Afrika Selatan yang memenangi 800 meter pada tahun 2009 lalu dalam acara Olahraga IAAF World Championships 16 Ogos 2009 di Berlin. dia juga mencatat masa terpantas iaitu 1:55.46 - di kejohanan dunia sejak tahun 1993.



4 Emer O'Toole

Perempuan berbulu ketiak gila selanjutnya adalah Emer O'Toole. Gadis berusia 28 tahun ini dengan selambanya mengangkat tangan tinggi-tinggi pada ketika di wawancarai oleh sebuah stesen TV. Dia mengatakan bahawa sudah 18 bulan tidak mencukur bulu ketiaknya bahkan terkesan bangga dengan bulu ketiak yang tumbuh subur di ketiaknya. Dalam selorohnya dia mengatakan akan membuat bangga Osama Bin Laden bangga dengan bulu ketiaknya, dasar gila!!



5.Helena Bonham Carter

Terlihat enjoy saja ketika makan siang di sebuah Restaurant



6.Julia Roberts '

Artis cantik pemenang Grammy awards ini juga termasuk selebriti yang bangga terhadap bulu ketiak nya. Dia nampak percaya diri ketika mengangkat tinggi-tinggi tangannya pada ketika penerima anugerah Grammy Awards. begitu lebatnya bulu ketiak yang tumbuk di ketiaknya hingga kelihatan beberapa batu dari tempat dia berada

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved