Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Syamsul Yusof, Puteri Sarah Sudah Bertunang?

cari1
Pengarah filem KL Gangster, Syamsul Yusof hampir pasti bakal memperisterikan pelakon, Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin apabila ibu bapanya datang merisik, semalam.

Datuk Yusof Haslam dan isteri, dipercayai datang merisik Puteri Sarah di kediamannya, berdasarkan berita dan gambar yang dikongsikan di laman gosip Forum Cari.
Walaupun dikatakan cuma merisik, namun pelamin digunakan seolah-olah sudah majlis bertunang kan?
140352ab3ozmaoootmntmu
Sebelum ini hubungan Syamsul dan Puteri Sarah menjadi bualan apabila Syamsul dikatakan berang dengan tindakan bekas teman lelaki Puteri Sarah, Ammar Alfian menyindirnya menggunakan Twitter.
Begitu pun, Syamsul kemudiannya bertindak berdiam diri daripada mengulas isu berkenaan mahupun hubungannya dengan Puteri Sarah. Bagaimanapun dia dikatakan pernah mengakui kepada ibu bapanya ingin mengakhiri zaman bujang pada hujung tahun lepas.
Sejak akhir-akhir ini Syamsul dilihat semakin menghampirkan diri ke arah agama termasuk menunaikan umrah, bercampur dengan rakan-rakan yang sudah berhijrah, sering mengikuti majlis ilmu dan memuat naik status-status islamik di media sosial miliknya.
11428647753_5f5ed7d283_o
Putri Sarah Liyana
Didoakan, semoga hubungan antara Syamsul dan Puteri Sarah yang kini tampil manis bertudung akan berakhir di jinjang pelamin. 
Sumber: Mynewshub.my
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved