Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Mila Jirin- Baru Beli BMW, Camry Pula Merajuk

Tuuu dia... Kalau mengikut gambaryang dimuatnaik dilaman Instagramnya, Mila Jirin dilihat baru saja membeli sebuah kereta idamannya iaitu BMW.(berapa siri tak pasti pula)


Apa yang menarik, ramai peminat memberikan komen dengan mengatakan Mila membeli Mr BMW tu hasil dari aktiviti perniagaanya iaitu cheesecake dan Mila yamg membalas komen peminat tidak pula menafikannya.

Dalam pada itu, Mila juga memuatnaik gambar keerta kesayangannya iaitu Camry putih yang dilihat tertanggal bumper disebelah kiri akibat perbuatan joki di Sunway Piramid.


"Harini pi shooping seharian di Sunway Piramid...untuk cari wardrobe untuk photoshkkt kami histeria esok dan untuk majlis Malam Gala Kami Histeria...Parking kereta menggunakan perkhidmatan Jokey di Sunway Piramid. Habis shooping turun la ke kawasan lobby untuk ambil kereta... dah la tunggu 30 min untuk dapat kereta...then bila dapat kereta... Jeng Jeng Jeng...this is what i got??? Calar balar!! Bumper terkeluar... jokey boy tu bawa kereta i ingat bawa kereta mainan??? Habis calar bakar #camry ... what a bad day... nasib baik jockey company ni bertangungjawap dan akan bayar kos membaik pulih (selepas @isz_mustapha mengamuk di sunway tadi ��) ... lepas ni TIDAK AKAN SAYA GUNAKAN SERVICE JOCKEY DI SUNWAY PIRAMID LAGI... #serik ...#nasibbukan #MrBimmer yang kena..kalau tak?? Mau saya cilikan orang yang rosakkan tu ... erghhhhhh"




#Apapun tahniah diucapkan kepada Mila kerana BMWnya itu...dan "takziah" pula pada kereta Camry putih yang banyak jasa kepada beliau tu.....kata pepatah, keta lamamerajuk kalau ada kereta baru...hehehe
sumber: kezoom
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved