Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Air Kencing Lembu Dara Mampu Cegah Kanser?

Ya...hanya lembu dara sahaja yang diperlukan.Terdapat sebilangan pengikut agama Hindu di Agra, India Utara percaya secawan hangat air kencing lembu dara yang diambil sebelum terbit matahari mampu menyembuhkan kanser.


Setiap penganut setia agama Hindu menganggap lembu sebagai haiwan suci dan mereka turut mendakwa air kencing lembu dara mempunyai ciri-ciri penyembuhan ilahi yang suci.

Jairam Singhal , 42, telah minum kencing lembu selama lebih satu dekad dan berminat untuk memberi keterangan untuk manfaat kesihatan.

"Saya mempunyai kencing manis, tetapi sejak saya telah mula minum air kencing lembu , tahap kencing manis saya telah di bawah kawalan," kata Jairam.

"Seseorang memberitahu saya meminum air kencing lembu adalah baik untuk kesihatan. Kami mempunyai lembu di sini selama lebih 12 tahun sekarang, jadi perkara pertama pada waktu pagi kita mengambil air kencing lembu dan meminumnya."

Selain itu, mereka juga bercadang untuk komersialkan pembuatan produk air kencing lembu dengan mengeluarkan titis ubat mata, penyakit perut, ubat gigi, sabun mandi, ubat serbuk herba, dan lain-lain.




#Jadi pastikan selepas ini barangan yang anda beli mempunyai tanda negara pengeluar dan tanda halal...
sumber:kezoom
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved