Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Trauma Lelaki, Shila Amzah Kecewa Kenyataan Blog

Shila Amzah hari ini telah menafikan dakwaan blog tempatan yang mengaitkan perasaan traumanya terhadap keganasan lelaki kepada wanita kerana disebabkan perbuatan bekas kekasihnya kepada beliau sebelum ini.

Trauma Lelaki, Shila Amzah Kecewa Kenyataan Blog

Beliau yang kecewa dengan dakwaan tersebut menyifatkan kenyataan ditulis oleh sebuah blog itu sebagai tidak bertanggungjawab.

"Saya langsung tak kaitkan cerita saya dengan sesiapa pun. Jadi tolong takyah kaitkan la.. Siapa yang tulis itu memang tak bertanggungjawab la.

"Tolong lah blog yang tak bertanggungjawab ini. Maaf cakap tapi kalian tak jaga langsung sensitivity orang lain. Tulis ikut sedap sahaja," katanya menerusi laman Twitternya hari ini.


Trauma Lelaki, Shila Amzah Kecewa Kenyataan Blog

Beliau berkata demikian ketika mengulas dakwaan sesetengah pihak yang menimbulkan kontrovesi bahawa situasi dialami penyanyi ini terhadap keganasan lelaki melibatkan kekasih lamanya yang mana perpisahan mereka menjadi bualan ramai tidak lama dahulu.

Dalam blog serta portal hiburan semalam telah membuat spekulasi bahawa status Shila di akaun Twitter yang takut untuk menonton filem Bencinta mengundang persoalan sama ada benar penyanyi ini pernah di kasari oleh individu yang pernah rapat dengan dirinya dahulu.

“Takut nak tengok Bencinta. Tapi teringin nak tengok Kak Nora (Danish) berlakon macam tu — takut terbayang-bayang. Been there. Esoklah gagahkan diri,” tulis Shila Amzah.

Shila yang dihubungi portal Gua baru - baru ini mengakui yang beliau pernah menjalani situasi seperti jalan cerita filem Bencinta di mana watak Nora Danish menjadi mangsa keganasan seorang suami lakonan Farid Kamil.

Trauma Lelaki, Shila Amzah Kecewa Kenyataan Blog

“Saya kemaskini status demikian kerana saya pernah mengalami situasi tersebut. Saya masih trauma dengan keadaan itu,” jelas beliau tentang status tersebut.

Dek kerana Shila Amzah tidak pernah berkahwin, ramai peminat mula berspekulasi yang situasi yang pernah dialami penyanyi ini melibatkan kekasih lamanya yang mana perpisahan mereka menjadi bualan ramai tidak lama dahulu.
Sumber:Kezoom
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved