Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Gambar Gangster 04 Ugut Polis dan Sekitar Perarakan Pengebumian Penjenayah


Sungguh mengejutkan apabila penjenayah dianggap sebagai hero dan pejuang sehingga ada yang berani untuk mengugut Polis. Adakah akan menjadi amalan penjenayah dijulang!
Petang tadi teman terserempak dengan konvoi yang mengiringi salah seorang penjenayah yang ditembak Polis tempohari. Sungguh menakutkan apabila konvoi tersebut membawa banner yang melambangkan Gangster 04 dan mengagung-agung penjenayah.
Namun sayang teman tidak berani untuk berhenti untuk menangkap gambar kerana tidak kelihatan pun anggota Polus disitu. Gambar-gambar ini teman ambil dari Pisau.net untuk tatapan dan penilaian anda semua.
5 penjenayah berjaya dibunuh oleh pihak polis di Pulau Pinang mencetuskan kemarahan oleh pihak pakatan terutamanya DAP. Lim Guan Eng dan para pemimpin DAP tampil kehadapan membela nasib para penjenayah ini.
Kongsi gelap dan gengster sekarang ini mendapat pembelaan daripada DAP dan pakatan ..kita boleh lihat bagaimana dengan beraninya mereka membuat perarakan membawa bendera dan lambang kongsi gelap.
Hari ini mereka sudah menghantar isyarat  seperti gambar diatas di tembok sebuah balai polis .
Gambar dibawah anda saksikan bagaimana para kongsi gelap ini cukup berani…tidak pernah didalam sejarah negara mereka seberani begini..mereka naik tocang apabila mendapat pembelaan DAP.
ugutan bunuh di Tembok sebuah balai polis
perarakan diadakan sambil membawa bendera kongsi gelap


Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

Muhammad said...

dude.... this shitty dumb ass samseng so called "Gangster 04" have nothing to do with DAP nor Pakatan Rakyat. pergi mampus!


21 August 2013 at 20:26
Anonymous said...

Pg mampos 04 n dap!!!!!


22 August 2013 at 08:58
Anonymous said...

dude DAP ckp polis tak ikot SOP..sye rsa dude kencing dlm seluar klau dude yg pegang pistol msti dude lari..jngn ckp mcm ko tu xde otak encik muhammad


22 August 2013 at 11:32

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved