Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Tergugat Iman Tengok Awek Kat Padang Merbok

Tergugat Iman Tengok Awek Kat Padang Merbok ni. Aweq2 ni nak basuh moto @ nak tayang body,,,

image

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image


Ranking: 5

{ 9 comments... read them below or add one }

Mohd Muslim Mohd Nor said...

NI MAJLIS MAKSIAT APE NI??


25 August 2013 at 13:18
Al Fareez said...

x lama ni akan ditimpa musibah..


25 August 2013 at 22:26
Al Fareez said...

x lama ni. tggu jelah musibah yg akn dtg.


25 August 2013 at 22:27
emilieya abdul said...

pe la bangang sangat pakaian diaorang ni..kesian at bakal suami n mak bapak diaorang :)


26 August 2013 at 03:16
Anonymous said...

astaghfirullah!!!! apa cita ni org muslim melayu?


26 August 2013 at 10:13
Herba Nusantara said...

mungkin bukan org islam kot, sebab org siam dan org dari sbah serawak juga muka akan2 org melayu... tapi mmg melanggar adat budaya Malaysia. tak sopan...!


26 August 2013 at 12:31
Ezanaziha Abdullah said...

Sempena event apa ni?..xde faedah langsung!..ingat cantik sgt la tu duk tertonggek sini sana!.. mcm xde agama..puiiihh!!!


26 August 2013 at 19:04
Ezanaziha Abdullah said...

Event apa ni?..ingat cantik sgt la tu duk tertonggek sini sana!..puihhh..mcm xde agama!..


26 August 2013 at 19:05

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved