Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Akui Kurang Pengalaman Untuk Jadi Hos AF 2013

Zizan Razak

PETALING JAYA – Pelawak dan pelakon Zizan Razak mengakui pengalamannya sebagai seorang pengacara belum cukup untuk melayakkannya menjadi hos program Akademi Fantasia 2013 (AF 2013) yang akan bersiaran pada September ini.
Zizan, 29, berkata, dia bimbang tidak dapat menyaingi kehebatan pengacara terdahulu yang mempunyai pengalaman luas mengendalikan rancangan realiti itu.
“Rasa kerdil diri saya ini jika terpilih sebagai pengacara AF 2013 kerana pengalaman saya tidak sehebat mana seperti hos-hos terdahulu.
“Bagaimanapun saya berbesar hati apabila nama saya disebut-sebut sebagai pengacara bagi musim terbaharu ini,” katanya kepada mStar Online.
Zizan mengulas mengenai khabar angin dia bakal menerajui program popular itu sebagai hos yang pernah disandang oleh Datuk Aznil Nawawi, Datuk AC Mizal, Jimmy Shanley dan Sarimah Ibrahim.
Program AF 2013 akan bermula dengan Galaxy AF pada 2 hingga 5 September depan, diikuti dengan tayangan Prelude Top 24 pada 6 September 2013.
Manakala konsert pertama akan bersiaran secara langsung setiap Sabtu, pukul 9 malam bermula 14 September depan di Astro Ria.
Dalam perkembangan sama, Zizan berkata, dia sangat berbesar hati sekiranya pihak produksi memilihnya untuk mengacarakan program tersebut dan berjanji akan menggalas tanggungjawab berkenaan dengan baik.
Bagaimanapun sehingga kini dia masih belum menerima apa-apa untuk menyertai rancangan itu.
“AF memang terkenal dengan kejutan jadi musim ini mereka juga ingin membuat kejutan mengenai pemilihan pengacaranya. Jadi kita tunggu sahajalah,” ujarnya.
Dalam perkembangan lain, Zizan bakal muncul dengan filem terbaharunya iaitu KL Zombi di samping pelakon Siti Saleha, Izara Aishah dan Faezah Elai yang bakal ditayangkan pada Khamis ini.
Selain itu, dia memberitahu bakal muncul dalam dua filem lain pada tahun ini iaitu Tokan dan KL Gangster 2. – mStar Online

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved