Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Bila Artis Popular Duduk Serumah Dengan Artis Baru

Kalau kita nak cerita pasal duduk serumah, tak perlu cakap tentang selebriti, orang kebiasaan di Malaysia ini pun ada yang duduk serumah walau belum berkahwin. Namun apa boleh buat, nak dihalang, ada masanya mereka pula yang mengancam kita bahkan ada juga yang langsung tidak perihatin. Tapi itulah, bila selebriti yang buat perkara sebegini, yang berkokok tak lain tak bukan, rakyat Malaysia juga.

Gambar Hiasan

Baru-baru ini, sebuah portal telah menerima berita yang agak mengejutkan daripada sumber-sumber rapat mereka yang mengatakan ada seorang artis popular yang pernah memenangi beberapa buah trofi dari majlis berprestij, dipercayai duduk serumah dengan teman wanitanya.

Apa yang menariknya, teman wanita artis popular tersebut pula adalah seorang pelakon yang boleh dikatakan baru dan jujur kami katakan, memang idaman setiap lelaki. Menurut sumber-sumber yang sama lagi, mereka ini tidaklah duduk bersama didalam satu rumah setiap hari. Tapi, selalunya si teman wanita pasti akan datang bersama teman-temannya untuk lepak di rumah artis popular itu.

Namun, itu yang kita tahu, yang kita tak tahu bagaimana pula? Janganlah sampai jadi seperti kes sebelum ini, mungkin kita tak buat salah, tapi ada saja manusia yang mempunyai hasad dengki. Kalau tiba-tiba jabatan agama datang serbu, tak ke niaya nanti. Habis karier yang tengah berkembang tu dik.

Biasalah kalau sudah teman lelaki kan, memanglah suka hati nak pergi lepak atau pun jumpa. Tapi, tak sedaplah dipandang orang lain jika mereka bersama didalam satu rumah. Al-maklumlah keduanya memang dikenali ramai dan juga pernah menghiasi drama-drama dan filem tempatan.

Apapun, buatlah selagi tak terkantoi, nanti bila dah di tangkap, pasti akan keluar muka satu Malaya. Masa tu cerita banyak pun dah tak ada makna lagi.

sumber : http://kezoom.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved