Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Elfira Loy, sudah lupa diri?



ADA teman yang berbisik di telinga Miss J tentang pelakon cilik yang seorang ini, Elfira Loy. Hembusan bisikan teman Miss J itu bukan biasa-biasa tapi tak ubah seperti ribut taufan.

Semuanya selepas dia bertembung dengan Elfira baru-baru ini. Ingatnya pada pertemuan itu teman Miss J boleh bersembang dan bertanyakan khabar sebab dah bertahun lamanya tak berjumpa.

Tetapi agak menyedihkan apabila Elfira berlalu pergi tanpa berbalas senyuman atau bersalaman dengan teman Miss J yang banyak berjasa pada saat-saat awal kemunculannya satu ketika dulu.

Jadi teman Miss J itu pun terasa sebab dia tak menyangka macam mana Elfira boleh jadi macam begitu. Sebab masa awal dahulu dia pernah berjanji pada teman Miss J untuk tidak lupa diri.

Nak kata Elfira tak perasan kehadirannya, tak juga sebab tak ramai orang yang ada di tempat itu pada masa itu.

Tapi teman Miss J lebih sedih apabila teringatkan janji yang diukir Elfira sebelum popular dulu. Elfira kata dia tak nak cepat lupa diri. Macam mana orang kenali dia yang ramah pada ketika itu, macam itulah dia pada masa akan datang.

Dah namanya manusia, mudah lupa. Jadi janji yang diukir sebelum ini hanya tinggal janji. Elfira yang pada hari ini sememangnya berbeza dengan yang lama.

Apatah lagi sewaktu orang nak guna bakatnya pada hari ini. Banyak tawaran berlakon di sana sini. Dan dengan itu Elfira dengan mudah melupakan orang-orang yang pernah berjasa dan susah bersama dengannya satu ketika dulu.

Miss J hanya mendengar saja luahan teman Miss J itu. Jauh sekali nak menilai sebab kena dapatkan penjelasan daripada Elfira sebelum membuat penilaian.

sumber : http://www.utusan.com.my/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved