Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Pasangan Konon Manja Fatien Alang Dah Putus

Alang-dan-Fatien-Afiqah
INI berita terbaru pasangan hot bercinta Alang dan Fatien Afiqah yang memuatnaik beberapa video menunjukkan betapa hangat cinta mereka yang dikecam hebat dalam laman sosial Facebook.
Tidak cukup dengan video Alang membuat luahan cinta ala gwiyomi, mereka muncul juga dengan video berpeluk-peluk di satu lokasi dipercayai taman bunga sambil si Alang mencium manja pipi kekasihnya Fatien tanpa segan silu.

Blogger Mazidul Akmal turut berkongsi foto perbualan mereka di Facebook yang berunsur lucah tetapi mereka berdua seperti bangga memaparkannya kepada orang ramai.
AlangMazidul
Bagaimanapun hari ini, laman Facebook Alang dengan akaun Alang Beez, lelaki itu melalui satu mesej kepada laman kumpulan Facebook KHK meminta maaf kepada ahli-ahli kumpulan Facebook itu.
Dalam permohonan maaf itu juga Alang memaklumkan bahawa dia dan Fatien Afiqah sudah pun putus dan si Alang sedang dalam proses untuk berubah menjadi seseorang yang lebih baik.
Alang juga mengaku kelakuannya bersama Fatien itu telah menyinggung dan memalukan umat Islam di negara ini.
AlangMaaf
Hasil pemeriksaan lanjut kami, kumpulan KHK ialah sebuah kumpulan tertutup di Facebook atas nama KHKrians yang dibuka untuk pelbagai tujuan termasuk untuk mencari publisiti murahan.
Menurut Alang, tindakan ahli KHK memuatnaik video itu bukan bertujuan untuk menghina atau memaki dia tetapi mahu dia supaya berubah meninggalkan kelakuan buruknya itu.
GroupKHKrians
Ketika penulis melihat-lihat dalam akaun Facebook Alang, ternampak pula satu peristiwa direkodkan di Timeline beliau bertulis ‘Married Nurul Aina’ bertarikh 8 Julai lepas.
Siapa pula Nurul Aina?? Dalam pada kononnya setia dan cinta pada Fatien ada pula muncul kekasih lain namanya Nurul Aina.
Inilah padahnya jika kisah cinta dikongsikan secara terbuka dalam laman sosial seperti Facebook kerana jika ada tindakan yang menyentuh sensitiviti orang ramai pasti akan dikecam hebat oleh para pengguna laman sosial itu.
MarriedNurulAina
Oleh : Mynewshub.my
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved