Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Iqram Dinzily Kini Berperang Dengan Wartawan

Iqram Dinzly sebelum ini diketahui tidak pernah mempunyai sebarang masalah dengan pihak media dan beliau turut menyifatkan hubungannya dengan para wartawan sebagai baik sepanjang bergelar artis.


Menurut Iqram lagi, walaupun menyedari ada segelintir wartawan yang tidak senang dengannya, namun dia sentiasa bersikap profesional ketika bertemu di majlis-majlis hiburan.

"Setakat ini saya tidak mempunyai masalah dengan mana-mana wartawan dan saya sentiasa menghormati mereka yang banyak membantu memperkenalkan saya dalam bidang ini.

"Malah jika bertemu di majlis-majlis hiburan saya akan memastikan akan menegur dan bersalaman dengan wartawan tidak kira saya kenal atau pun tidak," katanya lagi.

Menerusi laman Instagram miliknya pada Ahad lalu, Iqram Dinzily meluahkan rasa kecewa terhadap penulis gosip sebuah akhbar yang menyelar sikapnya menegur penulisan sebuah akhbar pada minggu sebelum itu mengenai perilaku seorang artis wanita.

Dalam pada itu, mengulas mengenai insiden berkenaan, Iqram berkata, status tersebut bukan ditujukan kepada mana-mana wartawan sebaliknya hanya kepada penulis ruangan pojok itu sahaja.

Kata Iqram, sebagai seorang manusia dia mengakui terguris hati dengan kenyataan penulis tersebut kerana isu yang dibangkitkan hanya perkara kecil.


"Menegur itu tidak salah tetapi biarlah dengan cara yang betul dan saya rasa sesiapa pun akan terasa hati apabila diselar begitu dan tulisan penulis itu secara terang-terangan menghentam saya tanpa mengetahui situasi sebenar.


"Apakah maksud penulis itu artis perlu 'tunduk' dengan wartawan kerana bimbang kena 'carut' dan kata-kata begitu tidak sepatutnya ditulis. Siapakah dia untuk menentukan rezeki saya dan artis lain selain Allah?," soalnya.

Tambah Iqram, penulis ruangan gosip itu sengaja memperbesar-besarkan isu tersebut sedangkan ia hanya perkara remeh sahaja.

Sementara itu, mengulas mengenai status tersebut yang mendapat perhatian daripada para peminatnya, Iqram berkata, dia tidak berhak untuk menghalang mereka bersuara untuk meluahkan pendapat mengenai insiden itu.
sumber: Kezoom
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved