Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Awek Berbaju Merah Yang Lazat dan Kentang



“Ya, wanita itu adalah bekas teman wanita saya dan lelaki dalam gambar itu adalah saya. Gambar ini diambil sekitar 1 tahun lepas, sebelum saya membintangi drama Juvana.”

“Saya hairan bagaimana gambar peribadi saya boleh tersebar begini. Tetapi saya tidak mengesyaki sesiapa lagi buat masa ini.”

“Saya masih menyayangi dia dan kalau boleh saya teringin nak jumpa dia semula.” 

Aku tak kenal pun siapa dia ni,yang aku tau dia pelakon drama.Tidak ada langsung perasaan malu dan rasa bersalah apabila gambar begitu tersebar. Baca balik ayat dia..cool aje. No harm's done. Mungkin taktik sama digunakan oleh pelakon-pelakon kita yang dah terkantoi video blue. Buat rilek aje macam takde apa dan salahkan benda atau orang lain.

Aku pelik kenapa orang Melayu ramai yang "terkejut" apabila ada orang nak keluar agama. The signs are everywhere.Islam itu tidak cool.Islam tidak membolehkan seorang lelaki cium gelfren dia.

Berapa ramai orang Melayu nak cium gelfren dia?Berapa ramai gadis Melayu nak jadi gelfren "celebrity" ? Ramai..Mana lagi senang? Peluk cium gelfren atau cuba tahan diri dari peluk cium gelfren? Mana lagi sedap?

Dan orang2 macam lelaki kat atas tu la yang akan diangkat sebagai idola oleh media kita.

Pandang sekeliling...Cuba kira...berapa ramai artis yang dapat pangkat sebab sumbangan kepada industri hiburan?Sangat ramai....aku boleh sebut beberapa orang Senator, beberapa orang Pengarah filem berpangkat Datuk..beberapa penyanyi berpangkat Datuk...

Cuba bagitau aku,siapa tokoh yang dapat pangkat sebab sumbangan dia kepada agama orang Melayu?
Ranking: 5

{ 7 comments... read them below or add one }

efa said...

post gambar2 mcm ni kasi org tgk pun.. aku dah label ko sama je mcm lelaki di ats tuh...


3 September 2013 at 10:25
Anonymous said...

Setuju dgn apa yg anda smpaikan.


3 September 2013 at 10:38
syamim zulkifli said...

Tak payah cerita lu mcm malaikat....lu tgk ini gmbr pon suda dosa..ni lg lu sebar...lu jgn jd bngang nk jd keyboard warrior....


3 September 2013 at 13:18
nurul amelia mustaffa said...

Jangan pernah nafikan kuasa Allah!


3 September 2013 at 19:49
Anonymous said...

Nik aziz nik mat la...


3 September 2013 at 19:55
Pacat said...

Ala, biar la dia...


5 September 2013 at 01:02
pfxsignal said...

mengaibkan seseorg xsalah @ doseke? same je


6 September 2013 at 12:38

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved