Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Gambar Panas Neelofa Boleh Tersebar!

Siapa sangka gambar seksi Neelofa terlampau boleh tersebar luas di internet? Admin pun hairan mau tak tersentap jantung bila terbaca kat satu blog nih kisah neelofa yang sangat seksi. Memang mantop lah gambar tuhh.. jom kita tengok cerita sebenar di sebalik gambar neelofa yang sangat seksi nih..!!



Glurp!!! Tersentap jantung. bila tengok sendiri gambar Neelofa yang seksi terlampau dalam Instagram tu.. Nasib baik bukan bulan puasa, kalau tak dah tentu batal puasa..

Sumber gambar nie datang dari sebuah forum.. Kata dorang, gambar Neelofa tu diambil dalam Instagram.. Tapi nampak macam ada benda yang tak kena je dengan gambar diatas tu.

Walaupun selama ni Neelofa memang selalu berpakaian seksi, tapi tak percaya Neelofa sanggup beraksi terlampau sampai macam dalam gambar tu.. kalau nak publisiti pun takkan sanggup ambil gambar sampai macam ni sekali. Takkan hancur karier Neelofa bina selama ni?

Teringkai segala tanda soal.., rupanya gambar Neelofa tersebut telah diphotoshop oleh individu-individu yang tak bertanggungjawab..
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

CANTEK!!!! BUDI PEKETI MU!!!!


23 September 2013 at 10:35
Anonymous said...

what the fuck


23 September 2013 at 22:01

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved