Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

PELIK! - BULATAN PELIK SEPERTI MATA DITEMUI DI PADANG PASIR (3 GAMBAR)

Ini satu kejadian yang misteri apabila dijumpai bulatan pelik seperti mata di jumpai di padang pasir. Banyak pulak perkara pelik yang dijumpai di padang pasir. Kalau sebelum ini tao ade tunjukkan kejadian pelik apabila hutan dijumpai di bawah padang pasir, bebola jeli unggu misteri dijumpai di padang pasir, dan bermacam lagi.


Gambar Bulatan pekeliling terkemuka di padang pasir Sahara Mauritania telah menarik perhatian sejak misi angkasa terawal kerana ia membentuk seperti "mata" dalam dalam bentuk yang sangat besar di padang pasir.

Digambarkan oleh sesetengah pihak sebagai seperti fosil outsized di padang pasir, struktur, yang mempunyai diameter hampir 30 kilometer, telah menjadi satu mercu tanda bagi krew ulang-alik. Pada mulanya ditafsirkan sebagai satu struktur impak meteorit kerana tahap yang tinggi bundar, ia kini dianggap sebagai meningkatkan simetri yang telah didedahkan oleh hakisan. Quartzites Paleozoic membentuk.




TAOTAUAJER : Subhanallah menakjubkan, kejadian alam yang membentuk satu simetri yang telah disebabkan oleh hakisan dengan skala yang besar. - Koleksi Kejadian Pelik dan Luar Biasa
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved