Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Erry Putra Ada 3 Calon Bakal Isteri!!

Memetik portal mStar, pelakon kacak, Erry Putra mengakui yang dirinya kini sudah mempunyai 3 orang wanita yang dikatakan sebagai calon yang mendirikan rumahtangga.


Tapi nama-nama ketiga wanita ini dirahsiakan terlebih dahulu kerana masih dalam proses berkawan. Dan kemungkinan besar tahun hadapan akan berkahwin.

Erry sekarang berusia 35 tahun!


"Bunyi seperti 'playboy' bukan? Tetapi jangan salah faham, saya hanya berkawan dan mengenali mereka dengan lebih dekat, nak lihat sejauh mana keserasian kami. Dan kemudian barulah saya pilih mana satu yang sesuai.

"Tetapi saya tidak meletakkan harapan seolah-olah mahu bercinta atau berkahwin dengan mereka. Sekiranya mereka ada pilihan lain, saya tidak mempunyai masalah,

"Kalau nak tahu, saya sudah bersedia untuk kahwin sejak lima tahun dahulu. Dan setiap tahun saya memberi harapan pada diri bahawa tahun yang seterusnya pasti akan saya temui calon yang sesuai. Dan ia berlarutan sehinggalah sekarang.


"Moga perancangan berkahwin pada tahun depan betul-betul menjadi Insya-Allah," tuturnya.

via izyandotcom
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved