Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Subhanallah ! Misteri Sepotong Ayat Al-Quran Muncul Pada Kulit Bayi


 Misteri tulisan arab muncul secara ajaib di kulit bayi ini, tulisan arab yang diyakini sebahagian daripada ayat-ayat Al-quran.


Seorang bayi laki-laki berusia 9 bulan Rusia telah membuat doktor kebingungan di Dagestan, Rusia selepas frasa dari Al-Quran suci (Al-Quran) mula muncul di kulitnya.



Perkataan dari kitab suci Islam dikatakan muncul di punggung selepas Ali Yakubov berusia 9 bulan, lengan, kaki dan perut, sebelum pudar dan digantikan dengan ayat ayat baru. Ibu bapa Ali  terkejut ketika perkataan Allah muncul di dagu Ali Yakubov setelah kelahirannya. Sejak itu puluhan tulisan dalam bahasa Arab telah muncul hampir di seluruh tubuhnya. 




Namun, ketika mengulas mengenainya, pakar-pakar perubatan dan keluarga bayi itu mengaku bahawa ayat-ayat suci itu menjelma sendiri pada badan Ali dan bukan ditulis oleh manusia.


 Sejak fenomena bermula, anak itu telah menjadi fokus perhatian Muslim di wilayah Dagestan rumahnya, daerah yang dekat dengan  Chechnya di Selatan Rusia.





Pegawai tempatan, Akhmedpasha Amiralaev mengatakan "Anak ini adalah tanda murni dari Allah. Allah menghantarnya ke Dagestan untuk menghentikan pemberontakan dan ketegangan di republik kita" Ibu Ali Yakubov mengatakan, "Biasanya tanda-tanda muncul dua kali seminggu pada hari Isnin dan pada malam antara hari Khamis dan Jumaat. "Ali selalu merasa kesakitan ketika terjadi Dia menangis dan suhu tubuhnya naik"
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved