Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Mengaku Hidu Gam, Merokok Sebelum Jadi Artis

Tegar
 Penyanyi kelahiran tanah seberang, Tegar, 12, yang popular dengan lagu Aku Yang Dulu mengakui pernah menghidu gam dan merokok sebelum bergelar artis popular seperti sekarang.

“Saya tidak pernah sangka nasib saya berubah begini dan saya jadi penyanyi. Penat juga ya, jadi orang kaya, tapi ya, Alhamdulillah.
“Saya sudah tidak hidu gam lagi. Sudah berhenti merokok. Saya juga rindu sama teman-teman,” katanya memetik kenyataan Malaysian Digest.
Walaupun kehidupannya kini boleh dikatakan senang, namun penyanyi cilik ini berkata dia tidak pernah melupakan saat-saat sukar yang pernah dilalui sepanjang menjadi penyanyi jalanan sebelum disunting menjadi artis rakaman.
“Saya jadi penyanyi jalanan sejak umur tujuh tahun. Kalau sekali menyanyi, boleh dapat hingga 100,000 rupiah. Tapi pernah juga balik dengan tangan kosong. Tapi sekarang hidup saya sudah jauh berubah. Saya sudah dapat beli rumah dan beli motor,” ujarnya lagi.
Dalam perkembangan lain, pihak pengurusan Tegar bercadangn untuk menerbitkan novel dan juga filem yang menceritakan pengalaman hidup Tegar dan penggambaran filem itu dijangka akan bermula pada bulan hadapan – Mynewshub.my
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved