Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Angelina Jolie ingin nikahi Brad Pitt sebelum meninggal?


Angelina Jolie dikhabarkan bimbang hidupnya hanya tersisa tiga tahun lagi. Dilansir Gossipcop, ibu enam anak itupun diam-diam sudah menyusun senarai keinginan sebelum meninggal, termasuk salah satunya adalah menikahi pasangannya, Brad Pitt.

Angelina sempat menjalani operasi mastektomi untuk mengurangkan risiko penyakit kanser payudara dan kanser ovari. Meski keadaannya sudah membaik, Angelina merasa tidak akan hidup lama.

"Angelina berusaha menjalani hidupnya dengan baik, kerana dia merasa tidak punya banyak masa," kata sumber itu. "Dia akan melakukan apa-apa agar bisa hidup lebih lama, tapi dia benar-benar percaya tidak akan mencapai pertengahan umur empat puluh tahun."

"Tidak ada yang hidup lama dari keturunan ibuku," kata Angelina beberapa waktu lalu. Angelina diketahui mempunyai sejarah keluarga yang meniggal kerana kanser, diantaranya sang ibu, Marcheline Bertrand. Dia meninggal saat berusia 56 tahun pada 2007 silam, kerana menderita kanser ovari. Datuk, nenek, serta bapa saudara beliau juga meninggal akibat kanser.

Sementara itu, sumber berhampiran dengan Angelina membantah keras berita tersebut. Menurutnya, berita itu benar-benar tidak berasas dan tidak benar.
sumber : http://realitiabadi.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved