Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Nora Danish Bawa Nadeem Balik Myanmar


Nora Danish dan pasangannya, Nadeem Nazri tu seperti dah tak reti nak selindungkan hubungan cinta mereka berdua, apatah lagi gambar-gambar mereka yang di muat naik ke laman sosial Instagram tu seperti dok berkepit sahaja setiap masa.


Nampaknya, Nora Danish seperti dah tak kuasa nak sorok hubungan dia dengan anak menteri itu, malah dia dilihat mesra dan bahagia je bersama jejaka tersebut.

Bukan setakat itu sahaja, baru-baru ini Nora Danish ada memuat naik sebuah foto dirinya dan Nadeem yang kelihatan seperti di airport. Nora memberitahu di dalam caption bagi gambar itu dia berterima kasih kepada Nadeem kerana sudi menemaninya melawat tok dan moyangnya di Myanmar.


Wah, nampakanya Nadeem bukan sahaja sudah mengenali keluarga serta ibu Nora tetapi kini sudah melangkah ke peringkat seterusnya untuk mendekati keluarga Danish ini di Myanmar.

Amboi memang sah lah Nadeem ni telah benar-benar berjaya buat hati si cantik Nora itu terpikat sepenuhnya. Kalau tidak tak mungkinlah sampai mahu di bawa ke kampungnya di Myanmar itu.


Rrasa eloklah mereka ni segera berkahwin, Nampaknya green light dari keluarga Nora pun dah ada kan. Tinggal tunggu Nadeem masuk minang sahaja.

Apa-apa pun, doakan semoga hubungan mereka kekal hingga ke jinjang pelamin. - MuraiBatu
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved