Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Inilah Anak Teruna Fauziah Latiff…Iras Shah Jaszle


Masa berlalu dengan begitu cepatnya dan sedar tidak sedar Murai Batu tengok anak-anak jiran sudah pun besar panjang. Ada yang dah jadik anak dara dan ada pulak yang dah jadik anak teruna.

Entah-entah lepas ni, Murai Batu bakal merasa nasi minyak diaorang pulak bila diaorang amibil keputusan untuk membina hidup masing-masing.

Terlanjur bercakap pasal anak-anak jiran Murai Batu, tiba-tiba Murai Batu dihadiahkan dengan sekeping gambar yang ada kaitannya dengan Fauziah Latiff.

Di dalam gambar itu, Murai Batu berpeluang melihat wajah kedua-dua anaknya iaitu Jeffri Joaquim Indot, 14, dan Jeremy Jay Indot, 12 bersama bapa mereka iaitu Johan Indot yang juga bekas suami Fauziah Latiff.

Amboi dah besar panjang rupanya si Jeffri. Tak sangka Murai Batu. Sebab dulu, masa Murai Batu pernah terserempak dengan diaorang dulu, diaorang masih lagi kecik.

Tengoklah wajah Jeffri ni. Handsomekan? Lepas tu ada iras Fauziah Latiff pulak tu. Tapi iras wajah aktor Shahz Jaszle pun adalah…Tapi, Murai Batu rasa Jeffri lebih kacak daripada Shahz Jaszle.




Jangan marah ya Shahz Jaszle. Murai Batu cuma meluahkan pandangan. Mungkin pada pandangan orang lain, Shahz Jaszle lagi handsome kot daripada Jeffri. Siapa tahukan? – Murai.com.my
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved