Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Nak kirim gambar bogel kepada tunang tapi ter'upload' di Twitter sehingga dilihat pengikut yang lain

Alison Pill

LOS ANGELES - Pelakon Alison Pill masih belum boleh melupakan insiden tersebarnya foto bogel miliknya di dunia maya. Apalagi, foto tersebut tersebar melalui akaun jejaring sosial milik bintang The Newsroom itu sendiri.


Dalam foto yang beredar tahun lalu itu, Allison sedang berpose di sebuah tempat tidur tanpa mengenakan baju sehingga payudaranya terlihat jelas. Foto itu sebenarnya hendak Allison kirim ke tunangannya, Jay Baruchel dulu.

Namun, sial. Tanpa dia ketahui, foto milik Allison itu malah termuat naik di akaun Twitter miliknya sehingga dilihat ribuan pengikutnya. Allison menyalahkan handphone jenis Blackberry miliknya.

"Aku tidak tahu Blackberry baruku punya fungsi skrin sentuh dan bertindak balas seseorang di Twitter," ujar Allison seperti dikutip Contactmusic, Jumaat (6/9/2013).

"Aku rasa itu hal terbodoh yang pernah aku lakukan," sesalnya.

Sejak foto telanjangnya beredar luas, artis 27 tahun sering mendapat ejekan dan cacian. Kesialannya itu ditambah dengan berakhirnya pertunangannya dengan Jay kerana masalah jarak.

"Setiap kali aku bertemu orang, aku selalu berfikir, 'Payudara, gembira bertemu dengan, kau telah melihat payudaraku'," katanya.

Sumber : celebrity.okezone
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved