Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Carikan Jodoh Atau Jual Orang


Dah macam jual barang pulak siap ade main bida lagi... Aku tak tau la kalau gambar pompuan tu diorang main tangkap muat je... Melampau sangat aku rasa budak zaman sekarang ni...

sumber: http://www.papablogger.my/
Ranking: 5

{ 5 comments... read them below or add one }

syafrie faez said...

kalau bagi free pun aku xnk, ni dlm 4-5ribu je.. rambut pun xtutup, solat jage ntah tidak


9 September 2013 at 21:45
Nirwan Nordin said...

nak mintak org bida, letak lah kelayakan,
tahap didikan agama
kemahiran menguruskan rumahtangga


10 September 2013 at 07:38
Mohd Azlan Bin Ali said...

bagus juga kalau mcm ni..


10 September 2013 at 10:30
Anonymous said...

Aq mau bida rm12k ja..klu jd hubungi aq d Sabah..k. Tq.


10 September 2013 at 18:36

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved