Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Anak Salah Seorang Menteri Di Malaysia - Cantiknya


Gambar Sabrina Ismail, kakak Dafi yang cantik - Jika hanya memandang kakak penyanyi Dafi, Sabrina Ismail tanpa menyelidiki latarbelakangnya, dia tidak ubah seperti gadis berbangsa cina yang berasal dari Hong Kong.

Apapun, admin rupanya tersilap membuat andaian kerana si gadis comel bernama Sabrina itu sebenarnya ialah seorang wanita berbangsa melayu tulen. Dia cuma dianugerahkan raut wajah yang putih melepak dan seiras bangsa cina.

Sedikit tentang Sabrina, wanita kecik molek ini ialah anak kesayangan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Malaysia, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob. Dia berusia 26 tahun dan sudah menjadi tunangan kepada pereka fesyen terkenal, Jovian Mandagie. Mereka disahkan akan berkahwin pada 11 Disember 2013.

Jom layan beberapa keping gambar terkini Nina Sabrina Ismail Sabri yang sebelum ini pernah dilanda kontroversi selepas gambarnya sedang berpeluk dan bercium dengan Jovian Mandagie tersebar meluas di laman maya.
 kredit - sedaka sejahtera
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

syahiran said...

anak menteri...tp mcam anak jutawan...bapak aku buat bisnes gaji rm50k-60k sebulan pun family perempuan xde nak pakai sexy2 camtu


3 November 2013 at 13:56
Anonymous said...

Peduuli apa gaji bapak ko brapa ada org tanya?


5 November 2013 at 13:20

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved