Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Samsung Tidak Sengaja Bocorkan NOTE 3

Samsung Tidak Sengaja Bocorkan NOTE 3

Selepas kemunculan Handphone tercanggih S4 (Samsung Galaxy 4)tidak lebih sebulan. Kini Note 3 bakal memasuki pasaran handphone Malaysia. Perkongsian kali ini mengenai Note 3yang dikatakan “samsung telah rahsia mengenai Note3″.
Benarkah?
galaxy note 3 300x168 Samsung Tidak Sengaja Bocorkan NOTE 3
Setelah mencari dan mengkaji maklumat mengenai Note 3, dengan mengambil masa yang singkat di pusat softwareonline Samsung telah menemukan sesuatu yang menarik iaitu sebuah gadget yang dikatakan sebagai Galaxy Note 3dan tertera nombor series perangkat GT-I9200. Namun bergitu, kita jangan cepat membuat  kesimpulan, sebab semua perangkat ini belum memiliki data spesifikasi, dukungan software, atau informasi apapun yang tertera di situs software ini.
Informasi mengenai ini telah dijumpai di Blog of Mobile dan menemukan perangkat dengan seri GT-I9200, yang dari serinya tidak jauh berbeda dengan Samsung Galaxy S2 4G dengan seri I9100M. Dilansir Know Your Mobile, situs Blog of Mobile menerangkan bahawa perangkat I9200 ini memiliki layar berukuran 6,3 inci dan menaiki dua jaringan yakniGSM dan CDMA yang juga akan mendukung jaringan LTE.
GT-I9200 ini disebut-sebut dengan nama “Fonblet” [phone-tablet], namun nampaknya Samsung tidak akan mengangu gadget terhebat iaitu Galaxy Note 2. Beberapa minggu belakangan, memang rancak tentang layar Galaxy Note 3 mencapai kemuncaknya, dengan bocoran yang terus mengalir dari  gadget baru ini.
Namun yang paling masuk akal adalah mengenai layar 6,3 incinya yang dikuatkan lagi oleh peluncuran aksesori game pad Samsung yang menguatkan lagi gadget dengan layar hingga 6,3 inci. Khabar angin yang tidak kalah panas adalah tentang Samsung yang sedang mengembangkan kaca layar ekstra kuat namun juga fleksibel dan ringan. Tentunya ini juga memperkuat khabarangin layar besar Samsung Galaxy Note 3 yang meninginkan kaca yang kuat fleksibel dan ringan.
Walau bayang-bayang ini semakin jelas terlihat, semua khabar angin ini boleh dikatakan salah, karana memang belum ada hitam putih dari Samsung berkait apapun yang telah dibahas di atas. Apapun perkembangannya nanti sama-sama kita tunggu dan lihat.
Ranking: 5
 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved