Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

5 Mainan Orang Dewasa Paling Aneh Yang Pernah Ada

Ada-ada saja memang mainan orang dewasa yang satu ini di tabekpuang dapat.Ketika ini ada lagi mainan yang cukup aneh, selain bentuknya aneh rasanya juga jarang yang mau menggunakannya.  Mainan orang dewasa atau mainan seks ini memang mengundang cukup banyak pertanyaan apakah ada orang yang mahu membelinya.  Namun jangan salah ternyata ada lah! Yuk kita lihat apa saja.

                                                               Hizamakura Lap Pillow


Lazimnya akan berbaring dipangkuan pasangan atau kekasih namun tidak di Jepun ternyata mereka memilih mainan seks untuk tempat berbaring dan anehnya lagi bantal ini berbentuk bahagian tubuh dari wanita.


                                                                   Hyperrealistic Doll




Ribuan lelaki di Jepun mahu menyeluk kocek demi patung yang memenuhi kepuasaan mereka ini dan tak perlu berbicara. Diciptakan oleh Orient Industries, anda boleh memilih boneka dengan pilihan wajah dan rambut. Seluruh patung ini tahan air tentunya.


                                                            Selaput Dara Buatan



Syarikat mainan seks Gigimodo membuat selaput dara buatan ini berupa beg plastik yang diisi dengan darah palsu. Ini ditujukan bagi para wanita yang ingin tetap dianggap perawan atau ingin merasakan bagaimana kehilangan keperawanan. Tetapi mainan seks yang satu ini benar-benar aneh kerana ada darah buatan yang langsung muncrat jika tertembus.


Vibrator Hello Kitty



Awalnya mainan seks ini memang dipasarkan sebagai mengurut leher. Ini merupakan vibrator berbentuk hello kitty yang hanya boleh ditemui di Jepun. Namun dalam perjalanannya mengurut leher ini memang tidak sesuai untuk menjadi alat mengurut leher ini kerana saiz dan bentuknya. Tak hanya itu namun dari getarannya juga.
  
                                                                 
Vibrator Emas


Ini merupakan vibrator paling mahal yang pernah ada dengan lapisan emas sebesar 18 karat.  Vibrator ini buatan Swedia dan dijual seharga 1500 dollar.
Ranking: 5
 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved