Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Inilah Wajah Katy Perry Tanpa Make-Up


 Ada apa dengan Katy Perry? Penyanyi yang selalu kelihatan menarik dan stylish itu tiba-tiba berubah drastik. Baru-baru ini, Katy tertangkap kamera dengan wajah polos tanpa make-up dan tubuhnya tampak menggemuk.

Ketika itu, Katy sedang bercuti bersama kekasihnya John Mayer di Hawaii. Dalam masa bercuti, banyak orang yang malas dandan dan memilih memakai baju yang selesa. Mungkin itu pun yang dirasakan wanita 27 tahun itu, ingin merasa santai ketika bercuti.

Tapi kelihatan tidak seperti Katy yang biasanya selalu berfesyen. Ketika itu, dia kelihatan lusuh dengan atasan tanpa lengan tribal dan seluar pendek dengan motif yang sama serta mengenakan syal warna oren.

Dalam gambar tersebut pun kelihatan Katy lebih gemuk dari biasanya, terutama tampak jelas pada bahagian pahanya. Pipi Katy pun kelihatan lebih chubby.

Yang membuat ia kelihatan semakin lusuh, pelantun 'Wide Awake' itu tidak memulaskan make-up sedikit pun pada wajahnya. Rambutnya juga kelihatan berantakan, tapi berusaha ditutupi dengan bandana




Ranking: 5
 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved