Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Tujuh petanda rumah tangga anda ada masalah


Rumah tangga anda ada masalah jika ia mempunyai tujuh petanda berikut:

1. Anda rasa sangat susah untuk memaafkan pasangan anda. Anda rasa susah kerana anda semakin hilang rasa sayang pada pasangan anda. Perasaan yang ada hanyalah perasaan negatif dan marah pada pasangan anda.

2. Anda mula berhenti berkongsi fikiran, perasaan, impian dan bermacam perkara lagi dengan pasangan anda. Anda berhenti berkongsi kerana anda tidak lagi percaya pasangan anda faham apa yang anda ingin kongsikan.


3. Anda dapati diri anda di pandang serong oleh pasangan anda dan anda rasa tidak kisah jika kehilangan dia dalam hidup anda.

4. Anda mula cari alasan untuk tidak lagi meluangkan masa bersama – sama dengan pasangan anda. Anda lebih utamakan perkara lain dari masa untuk keluarga.

5. Anda mula bekerja lebih masa dan lakukan berbagai aktiviti untuk menutup masalah dalam rumah tangga. Anda juga mula mencari kebahagian dan ketenangan di luar rumah.

6. Anda tiada lagi niat untuk memberi rangsangan dan galakan pada pasangan anda.

7. Anda mengelak apabila pasangan anda ajak berbincang.

Jika anda ada tujuh petanda di atas, anda perlu muhasabah diri kerana anda sebenarnya menghampiri penceraian. Bercerai hanya akan jauhkan diri anda dari kebahagiaan. Jika anda lihat pasangan anda mula berubah dan mahukan anda, baik anda muhasabah diri dan terima dia kembali.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved