Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Zandra Aziela Kini Tunang Safiq Rahim


Ratu boling negara, Zandra Aziela Ibrahim Hakimi telah mengikat tali pertunangan dengan kapten Harimau Malaya, Safiq Rahim di kediamannya di Kajang petang semalam. 

Zandra, 27, berkata, keputusan itu diambil selepas kedua-dua ahli sukan ini mengenali hati budi masing-masing sebaik berkecimpung dalam bidang sukan berbeza sejak berusia 19 tahun. 

"Kami sudah kenal lama sejak berusia 19 tahun sebagai ahli sukan tetapi cinta itu berputik sejak beberapa bulan lalu. 

"InsyaAllah jika tiada aral melintang, kami akan melangsungkan perkahwinan pada Februari depan," katanya. 

Begitupun, kelibat Safiq tidak kelihatan kerana pemain berusia 26 tahun itu kini bersama skuad Harimau Malaya yang akan menentang China pada aksi persahabatan, Selasa ini. 

Ketika ditanya mengenai keistimewaan bintang Johor Darul Takzim (Johor DT) tersebut, Zandra tanpa berselindung mengakui kegigihan Safiq berjaya mencuri perhatian Zandra. 

"Safiq begitu komited dengan cara dia berkerja. Dia sememangnya seorang individu yang serius ketika menghadapi sesuatu perkara. 

"Dari segi bola sepak, saya cukup meminatinya kerana Safiq memang dilahirkan menjadi ketua yang berbakat. Malah, saya yakin dia mampu membimbing saya dengan baik. 

"Saya berharap dia akan menjadi 'kapten' dalam hidup saya dengan baik sebagaimana kita mengenali dia sebagai kapten Harimau Malaya," ujarnya berseloroh.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved