Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Nad Zainal Tinggal Sebumbung Dengan Azman Kombos?

Gelaran sebagai seorang pelakon bukan seindah yang digambarkan kerana setiap gerak geri pasti akan diperhatikan oleh setiap mata. Kalau cerita baik mungkin tidak akan menjadi masalah bahkan akan menjadi ikutan dan pujian, namun sekiranya kedengaran berita yang kurang baik pasti sahaja masalah akan menyelubungi artis yang terlibat.


Gosip bukan satu perkara yang asing terhadap artis-artis, tidak terkecuali turut singgah kepada bintang utama siri Kampung Girl, Nad Zainal.


Terbaru, menurut satu sumber, Nad dikatakan tinggal sebumbung bersama teman lelakinya yang juga artis baru, Azman Kombos. Jelas sumber itu lagi, kelibat Azman selalu sahaja dilihat bertandang ke kediaman Nad di Ampang, Selangor.

“Nad Zainal yang ditemui wartawan menjelaskan isu tersebut, "Mengucap panjang saya apabila dapat tahu perkara ini, sepanjang saya berkawan dan bercinta dengannya selama ini saya tidak pernah melakukan perkara-perkara terkutuk seperti yang didakwa.

"“Saya tidak nafikan yang Azman memang datang ke rumah saya tetapi dia datang ketika kedua ibu bapa saya ada di rumah. Kalau saya berseorangan dia tidak berani untuk bertandang ke rumah.

“"Mungkin orang berkata begitu kerana terlihat Azman ke rumah saya pada lewat malam. Kebiasaannya dia menghantar saya pulang. Maklumlah kadang-kadang saya balik rumah agak lewat kerana ada penggambaran," jelas Nad.

Tambah Nad lagi, perkara negatif seumpama itu tidak akan dan tidak pernah berlaku dalam dirinya kerana dia tinggal dengan keluarga.



“Saya cukup pelik apabila ada manusia yang sanggup mendakwa saya melakukan perkara keji itu. Saya tahu apa benda yang patut dan tidak patut saya lakukan, saya juga perlu jaga nama saya dan kedua ibu bapa saya yang membesarkan saya selama ini," tegasnya.

Sudah menjalinkan hubungan selama tiga tahun, Nad memberitahu hubungannya bersama Azman adalah serius. Saya dan Azman memang serius dalam hubungan ini dan saya harapkan hubungan kami akan menjadi seperti yang saya harapkan.

“Ramai peminat yang bertanya bila kami akan hidup bersama (kahwin). Buat masa ini kami masih tidak ada tarikh dan masa yang tepat untuk ke arah itu namun saya harapkan doa semua agar hubungan ini akan berkekalan selama-lamanya," jelasnya.
sumber : Kezoom
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved