Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Maya Karin Dan Adiknya Irina Beli Rumah Di London


Maya Karin Bersama Adiknya Irina Melati

Sudah agak lama kita tidak mendengar cerita Maya Karin. Baru-baru ini ada rakan berjumpa dengan Maya dalam satu majlis dan mendengar bermacam cerita menarik daripadanya. Antara yang dapat dikongsikan adalah Maya sudah pun membeli sebuah rumah di London bersama adik perempuannya Irina yang masih bujang.

Maya enggan menyatakan berapa harga rumahnya itu namun sumber lain memberitahu bahawa harganya melebihi RM2 juta. Kita sebenarnya tidak terkejut kalau Maya membeli rumah di London atau Paris sekalipun kerana Maya seorang yang sangat berjimat cermat. Lihatlah, walaupun Maya cukup laris dalam bidang lakonan dan menjadi duta beberapa produk kecantikan, dia tidak suka boros dan suka melaburkan wangnya ke saluran yang menguntungkan. Dia juga sukakan bidang hartanah yang dapat menjamin masa depan.

Dalam pada itu, Maya sedang sibuk dengan rakaman albumnya edaran Warner Music Malaysia yang menampilkan banyak lagu terbitan Omar K. Lebih sensasi Maya juga khabarnya sedang berkawan rapat dengan seorang penyanyi pop dari Eropah yang sedang mencipta nama. Namun Maya minta agar nama rakannya itu dirahsiakan dulu. Sumber memberitahu bahawa lelaki itu memang kacak dan tinggi orangnya. Kita tunggu perkembangan selanjutnya apakah mereka akan mampu menjadi pasangan kekasih!
sumber : http://i-hiburan.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved