Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Bekas Kekasih Sindir Puteri Sarah Bertudung


Mungkin ramai yang sudah tahu bahawa pelakon cantik manis, Puteri Sarah kini telah pun berhijrah penampilan dengan bertudung. Usaha Puteri Sarah itu juga turut mendapat sokongan pelbagai pihak dengan penampilan barunya.


Namun terbaru, bekas kekasih Puteri Sarah iaitu pelakon Ammar Alfian dikatakan menulis satu status di Facebook Page Ammar Alfian Aziz Fansite berbentuk satu sindiran dan status itu seolah-olah ditujukan kepada Puteri Sarah.



Namun, Ammar yang dihubungi oleh wartawan Mstar Online berkenaan isu status tersebut menafikan yang status itu ditujukan kepada Puteri Sarah. Menurutnya, status tu hanyalah ditulis secara rambang dan tidak ditujukan kepada sesiapa pun.

“Saya tulis secara ‘random’ (rambang) sahaja, tidak maksud atau tujukan kepada orang tertentu, ia hanya kenyataan umum sahaja. Kalau dia (Puteri Sarah) dah pakai tudung itu bagus untuk diri dia, sebab sebelum ini dia pernah bercerita kepada saya hasratnya untuk pakai tudung.” Jelas Ammar.


KALAU BUKAN DITUJUKAN PADA PUTERI SARAH PUN, RASANYA TAK PERLULAH NAK SINDIR SESIAPA PUN TAMBAH-TAMBAH AWAK TU PUBLIC FIGURE.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved