Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Ana Syuhada Bertuah Dapat Bimbingan Ajai

Ana memberitahu dirinya bertuah dapat bimbingan 
daripada komposer terkenal seperti Ajai.


 Penyanyi Ana Syuhada mengakui hampir berputus asa untuk mengejar impiannya dalam bidang nyanyian selepas menjadi peserta pertama disingkirkan menerusi program Mentor musim keenam tahun lalu.
Ana atau nama sebenarnya Ana Syuhada Noor Asram, 22, bagaimanapun berkata, dia tidak menyangka komposer terkenal iaitu Ajai mempercayai bakat nyanyiannya dan telah melamarnya untuk menghasilkan album dengan syarikat rakaman Wake The Baby.

"Saya cukup bertuah kerana seorang komposer terkenal seperti Ajai mempercayai bakat saya dan ingin bekerjasama dengan saya.

"Pelawaannya itu saya ambil dengan tangan terbuka walaupun pada masa itu saya menganggap kerjaya nyanyian sudah berakhir ekoran disingkirkan pada minggu pertama program Mentor," katanya kepada mStar Online.

Ana memberitahu dia juga baharu sahaja tampil dengan single solo pertamanya yang berjudul Ada Cerita ciptaan Ajai dan pernah tampil dengan lagu duet bersama mentornya Ramlah Ram menerusi Takdir Cinta.
Penyanyi berasal dari Shah Alam, Selangor ini pernah menjadi protoge kepada 
Ramlah Ram semasa menyertai program Mentor pada tahun 2012.


Dalam pada itu, Ana berkata, Ramlah juga menyokong keputusannya untuk bergerak sendiri dalam mencorakkan hala tuju karier seninya.

Malah kata Ana, hubungan dengan mentornya itu masih kekal baik dan Ramlah sentiasa memberi nasihat kepadanya setiap kali bertemu.

"Kak Ramlah sentiasa menyokong apa juga keputusan saya dan sepanjang menjadi protoge dia saya banyak menimba ilmu dan semakin yakin untuk bergerak sendiri," jelasnya.

Sementara itu, Ana berkata, dia bersyukur apabila single solo pertamanya itu semakin mendapat sambutan hebat daripada pendengar dan menyimpan hasrat untuk tampil dengan album penuh pada masa hadapan.

sumber : http://mstar.com.my/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved