Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Almy Nadia Terkena Kanser Mulut?

Almy Nadia Terkena Kanser Mulut?

Apakah tanggapan awal anda apabila melihat wajah Almy Nadia seperti di atas? Pasti ramai yang rasa seram dan geli bukan?

Foto yang dikongsikan oleh pelakon tersebut seolah-olah menunjukkan Almy sedang menghidap penyakit kanser mulut dan agak melucukan apabila terdapat sesetengah pengikut laman sosialnya mengatakan itu adalah kesan daripada mereka yang gemar menghisap rokok.


Nampaknya semua tanggapan itu salah. Sebenarnya foto tersebut dirakamkan sewaktu Almy sedang menjalani penggambaran untuk drama terbarunya berjudul Zikir Di Bibir, arahan pengarah terkenal, Khir Mohd Noor.

Almy Nadia Terkena Kanser Mulut?

Almy Nadia di set penggambaran Zikir Di Bibir

Wah, nampak macam real kan luka yang terdapat di mulut Almy? Pandai betul jurusolek yang merealisasikan kesan mekap tersebut. Bukan senang nak buat kesan mekap yang nampak semulajadi seperti itu, hanya mereka yang profesional sahaja mampu melakukannya.

Apa pun memang kagum dengan jurusolek tersebut dan untuk tatapan semua peminat Almy Nadia, jom kita layan beberapa foto dan video lucu pelakon tersebut sekitar penggambaran drama Zikir Di Bibir selepas ini. Enjoice!



Sumber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved