Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Tab Mandi Berbentuk Buaian Yang Super Awesome !

Tab Mandi Berbentuk Buaian Yang Super Awesome !

Tab Mandi Berbentuk Buaian Yang Super Awesome ! Cantik tab berbentuk buaian  direka oleh Kerja Splinter dibuat daripada serat karbon dan bahan-bahan inovatif yang lain.
Tab mandi moden digantung daripada dinding dan tidak menyentuh lantai. Lapisan serat karbon dicampur dengan teras berasaskan buih melindungi tab mandi dan menyimpan air panas untuk lebih lama daripada mana-mana tab tradisional.

Ramai orang gemar tidur didalam tab mandi tetapi harus diakui rekaan tab mandi sekarang tidak selesa. Tab mandi berbentuk hammock reakkan Splinter Design di bawah pastinya akan membuatkan anda terpukau seketika sehinggakan terasa nak tidur di dalam tab mandi ni dengan lebih lama. Ianya hanyalah sepanjang 2.7 meter. Tetapi anda diingatkan bahawa probably not safe for manusia obese! haha!
Gambar Tab Mandi Berbentuk Buaian Yang Super Awesome !
Tab Mandi Berbentuk Buaian Yang Super Awesome 5 Tab Mandi Berbentuk Buaian Yang Super Awesome !Tab Mandi Berbentuk Buaian Yang Super Awesome 4 Tab Mandi Berbentuk Buaian Yang Super Awesome !Tab Mandi Berbentuk Buaian Yang Super Awesome 3 Tab Mandi Berbentuk Buaian Yang Super Awesome !Tab Mandi Berbentuk Buaian Yang Super Awesome 2 Tab Mandi Berbentuk Buaian Yang Super Awesome !Tab Mandi Berbentuk Buaian Yang Super Awesome 1 Tab Mandi Berbentuk Buaian Yang Super Awesome !
Tab mandi kreatif ini sangat selesa digunakan ketika mandi. Ia membolehkan anda untuk berehat didalamnya, malah lebih nampak bergaya. Alunan rekabentuk sesuai dengan tubuh anda membuatkan anda lebih tampak ghairah ketika mandi. Hammock tab mandi sememangnya yang terbaik sebagai pilihan untuk mana-mana bilik mandi moden.
Ranking: 5
 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved