Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Cara Fida Bertudung Dapat Kecaman


Memetik daripada portal GUA, Rafidah Ibrahim dikatakan dikecam oleh sesetengah pihak yang memakai tudung kerana penampilan Rafidah yang dikatakan bertudung juga tidak mengikut atau kesesuaian terhadap pemakaian tudung itu sendiri.


Tidak tahu kecamanan dan kesesuaian yang seperti apa mereka maksudkan mungkin kerana tudung yang tidak melabuhkan bahagian dada atau sering kali memakai pakaian ketat kot.


"Tak patut orang salahkan saya. Bila perkara sebegini berlaku, ada yang mengaitkan saya dengan wanita bertudung yang lain. Saya macam orang lain juga, ada kesilapannya," "Kalau ada tuduhan yang berlaku pada saya, jangan kaitkan dengan yang wanita lain yang berhijab. Kalau rasa saya yang salah, saya pohon untuk fokus dengan saya sahaja, bukan melihat semua wanita bertudung secara keseluruhannya." "Kebanyakkan peminat memahami saya. Tapi ada juga mendengar dan menghukum tanpa usul periksa. Bagi saya, jangan mudah meletakkan hukum atau menghakimi seseorang sebelum mengetahui perihal sebenarnya," -Fida
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved