Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Marsha Milan Tampil Ghairah Dalam Laga

Bagaikan satu fenomena biasa dewasa ini apabila daya tarikan untuk memaksa penonton ke panggung acapkali disogokkan dengan menampilkan wanita seksi dan menghairahkan.

Marsha Milan
Terbaru melalui sebuah trailer awal yang dihidangkan oleh Syarikat Penerbit iaitu Business Leader Film Production (M) Sdn. Bhd melalui trailer Laga, menampilkan Marsha Milan Londoh dengan keadaan yang menghairahkan dalam keadaan berkemban.
Filem yang menjalani pengambaran sekitar Taiping, Perak ini menampilkan Marsha sebagai pelakon utama dan turut disertai oleh Nasir Bilal Khan, Eman Manan & beberapa nama besar yang lain.
Apakah impak awal dengan menjadikan watak Marsha sebagai simbol seks mampu memberi keuntungan yang maksima buat filem ke 2 hasil arahan pengarahnya iaitu Ismail Yaa’cob? Hal ini pasti satu cabaran yang hebat buat pengarah ini apatahlagi tiada nama-nama komersial didalam filem arahanya kali ini.
“Saya tahu penerimaan penonton terhadap filem tempatan kini semakin merosot dan situasi ini tidak boleh kita nafikan. Tapi bagi saya dan juga penerbit, kami sukakan cabaran seperti ini dan kami mempunyai keyakinan dan juga kepakaran untuk memastikan filem Laga ini akan diterima ramai.” Ujar Ismail Yaa’cob

Laga Marsha Milan
Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

menjawab la dengan tuhan.


17 August 2013 at 16:35
Unknown said...

benda sedapp,,apa de halll


18 August 2013 at 01:54
salldea said...

ni la demokrasi namre nye..


18 August 2013 at 14:10

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved