Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Terbaru Umie Aida Serang Twitter Abby Abadi

Umie-Aida-Seksi-Hot-Artis

Sekali lagi, laman Twitter menjadi medan untuk sesetengah pihak meluahkan rasa tidak puas hati mereka terhadap sesuatu perkara. Terbaru pelakon versatil, (Foto) Umie aida menempelak kenyataan yang dikeluarkan Abby Abadi dalam sebuah akhbar online, baru-baru ini.

Blogger siarkan kenyataan Abby Abadi yang menganggap selebriti yang telah berhijrah seperti dirinya mempunyai ruang bekerja yang terhad di bawah kerajaan sedia ada;


Abby-Abadi-Nasihat-Umie-Aida-Rakan-Artis

Twitter-Abby-Abadi-Nasihat-Umie-Aida


"Apabila anda berhijrah, ruang untuk anda berkarya secara kreatif adalah terhad, oleh itu kita perlukan drama dan filem yang Islamik. Selebriti seperti kami hanya akan bekerja di dalam dunia seni apabila ianya adalah sejajar dengan syariah Islam. Untuk itu, PR perlu menang dan membentuk kerajaan untuk merealisasikan dunia hiburan yang berdasarkan syariah." Kata Abby Abadi yang sudah berkahwin.

Twitter-Umie-Aida-Kutuk-Abby-Abadi-Cetek-Pemikiran
Tidak bersetuju dengan kenyataan ini, melalui akaun twitternya, Umie Aida menganggap kenyataan yang dikeluarkan Abby Abadi sebagai cetek pemikiran.

Melalui beberapa lagi status di Twitternya, Umie Aida juga menggesa Abby Abadi agar tidak menggunakan politik dalam meyampaikan dakwahnya.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved