Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Neelofa Tidak Suka Tindakan Pelawak Persenda Agama

neelofa 2013

Menerusi akaun Twitter milik Neelofa semalam, pelakon dan pengacara ini telah memuat naik status yang seakan-akan memerli seorang pelawak, di mana melalui kata-katanya itu, Neelofa telah melahirkan rasa kurang senangnya terhadap tindakan pelawak yang suka mempersendakan isu agama dan melihat perkara tersebut sebagai satu tindakan yang kurang bijak.

Melawak mempermainkan agama lain walaupun bukan agama islam,itu bukan melawak tapi kurang ajar & kurang bijak,lagi2 bila berkaitan dgn SALAM

neelofa 2013
Berikutan status tersebut, terdapat seorang peminat yang tidak semena-mena telah mengaitkan isu berkenaan dengan bentuk fizikal Neelofa dan respon itu dilihat sebagai satu perkara yang tidak relevan.
neelofa 2013
Selain meluahkan perasaan kurang senangnya itu melalui akaun Twitter, pelakon ini turut berkongsi foto status tersebut menerusi laman Instagramnya dengan caption berbunyi :

Melawak pun kena bijak. Setuju!?

Foto tersebut bagaimanapun telah mendapat pelbagai respon daripada peminat, di mana ada yang bersetuju dengan kata-katanya itu dan ada juga yang cuba menyalahkan Neelofa semula dengan membangkitkan isu mengenai kesedaran menutup aurat.
neelofa 2013
Bagaimanapun, kami juga kurang pasti siapakah pelawak yang dimaksudkan oleh pengacara ini dan sebagai umat Islam ada baiknya apa yang diperkatakan oleh Neelofa itu.

Memandangkan kita duduk di negara yang berbilang kaum dan bangsa, jadi sikap hormat-menghormati antara satu sama lain adalah perkara yang harus diamalkan oleh setiap pendududk di negara ini.
sumber : http://the-faceblog.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved