Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Yus & Tokey Bergaduh Final Maharaja Lawak Mega 2013?

Ramai yang tahu kes "perang dingin" antara pelawak Jep Sepah dan Sharol Shiro semasa final MLM 2013 lalu. Tapi ramai pula yang tak tahu kisah gaduh kumpulan Jambu iaitu Tokey dan Yus seperti yang terpapar dalam artikel Utusan Malaysia hari ini.


Nampaknya para peserta yang berjaya ke final MLM memang akan menjadi panas, tahun lepas pun Johan dan Zizan juga pernah dikaitkan dengan cerita yang sama, namun mereka menafikannya. Ikuti petikan gosip Yus dan Jambu tersebut dibawah.

Bukan mudah nak buat program besar macam ini. Khabarnya memang ramai kru yang naik hantu melayan kerenah segelintir peserta final pada malam tersebut.

Bertambah panas apabila ada kru yang menyampaikan cerita kepada Syed tentang pergeseran di antara Yus dan Tauke daripada kumpulan Jambu.

Khabarnya mereka tak menang bukan sebab tak bagus tetapi dengarnya sebelum acara kemuncak itu Yus dan Tauke bergaduh disebabkan hal yang cukup remeh temeh.

Kata sumber ini lagi, rentetan daripada isu kecil yang melanda mereka itu masing-masing tarik muka masam dan tak memberikan yang terbaik pada persembahan malam itu.

Gaduh tentang apa tak tahulah...mungkin pasal persembahan kot...maklumlah semua nak berikan yang terbaik. Mungkin mereka gaduh masa tu je....la ni dah ok. Apapun kita tunggu dan lihat penjelasan mereka nanti.


sumber: kezoom
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved