Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Lelaki Ini Lahir Tanpa Alat Kelamin , Tetapi Sudah Tiduri 100 Wanita



Kalau lihat penampilannya, lelaki ini kelihatan menawan dan tampan. Wajar saja, Andrew Wardle mudah memikat kaum wanita. Tapi, Andrew mempunyai rahsia memilukan. Meski sudah 100 kali tidur dengan wanita, ia terlahir tanpa alat kelamin.Lahir dengan cacat tentu menyebabkan Andrew mengalami penderitaan mental. Ia bahkan pernah cuba membunuh diri dengan cara memandu ke arah gaung.Tapi, kini Andrew sedang mempersiapkan untuk melakukan pembedahan. Ia boleh menjadi salah satu lelaki di dunia yang pertama kali mempunyai zakar dari lengannya sendiri.


Lelaki berusia 39 tahun itu mengatakan tak pernah menduga bagaimana dari lengan boleh dibentuk zakar yang boleh berfungsi. "Saya tida pernah berfikir hari itu akan datang dan saya masih tidak percaya bagaimana boleh orang seperti saya mempunyai zakar yang benar-benar berfungsi penuh," kata Andrew kepada TheSun.


Doktor yang akan menjalani pembedahan telah mengatakan ke Andrew bahawa selepas satu tahun dan menjalani 3 kali operasi, maka boleh terbentuk zakar sama seperti yang dimiliki lelaki lain. "Jika itu berjaya, saya boleh hidup seperti lelaki normal"."Hal-hal seperti seks dan memulakan sebuah keluarga, sesuatu yang semua orang inginkan, yang boleh kemungkinan terjadi".


Lahir Tanpa Alat Kelamin

 Andrew, dari Stalybridge, Gtr Manchester, lahir dengan pundi kencing ektopik, yang ertinya itu terbentuk di luar tubuhnya. Walaupun ia mempunyai testis, ia tak mempunyai zakar sama sekali. Operasi membentuk pundi kencing telah berjaya dijalankan, tapi kecacatan masa kelahirannya tidak berubah.

Ibunya yang waktu itu baru berusia 17 tahun tak mampu mengatasinya dan membuat keputusan yang menyakitkan dengan memberikannya untuk diadopso.Untungnya, Andrew diterima pakai pasangan yang penuh kasih sayang dari Wales.


Ia tumbuh dengan mempunyai masalah buah pinggang dan jangkitan yang tak terhitung jumlahnya. Ia sudah menjalani 15 kali operasi untuk membina sebuah tabung pundi kencing sehingga ia boleh mengeluarkan air secara normal. Kerana sering keluar masuk rumah sakit, ia sering di-buli di sekolah. Tapi, ia berjaya menyimpan rahsia besarnya itu dari teman-teman dekatnya dan teman sekelasnya.


"Saya boleh menggunakan tabung untuk menggunakan urinal dan saya boleh main bola sepak dan ragbi serta memandu kuda keluarga," katanya.


"Saya terbiasa menyembunyikannya. Selain operasi, saya boleh hidup seperti anak normal seusia saya".


Namun masalah datang ketika Andrew memasuki usia remaja.Saat itu, ia mulai menyukai gadis. Ia mempunyai kekasih pertama pada usia 17 tahun.Hubungan keduanya pun berkembang dan ia jujur ​​kepada si wanita.

Beruntung kekasih Andrew mahu menerima keadaannya dan keduanya tarikh selama 4 tahun. Keduanya tetap melakukan hubungan seksual dan Andrew mampu membuat kekasihnya puas.


"Saya benar-benar beruntung. Dia seorang gadis cantik sehingga hubungan seksual pertama saya berjalan baik. Walaupun akhirnya kami berpisah".


"Dia menginginkan pengalaman yang saya tak mampu lakukan".


Pada usia 21 tahun, Andrew mendapat pekerjaan di Butlins di Minehead, Somerset. Dan selama itu ia bereksperimen dengan ubat-ubatan seperti ekstasi dan LSD sebagai cara untuk mengatasi kesan psikologi akibat lahir tanpa kejantanannya.


"Dengan ubat-ubatan membuat saya melupakan dengan sempurna"."Saya akan tidur dengan gadis tanpa mengatakannya"."Saya sudah tidur dengan lebih daripada 100 wanita. Beberapa hubungan hanya satu malam, dan beberapa hubungan jangka panjang. Saya mengatakan kebenaran hanya 20 peratus darinya".


Sering Dicemuh Wanita

 Tapi Andrew, yang bekerja sebagai pelayan bar, tukang masak dan pengawal keselamatan, akhirnya pindah sekitar Sepanyol dan Eropah Timur. Ia menghadapi beberapa reaksi negatif ketika ia mendedahkan ia tidak boleh berhubungan seks.

"Seorang gadis memukul wajah saya! Gadis lain yang tinggal bersama saya selama satu tahun menyelingkuhi saya. Setiap kali saya mengatakan kepada mereka itu seperti pembunuh ghairah. Itu mengerikan, saya akhirnya meminum banyak ubat untuk menghentikan perasaan saya dan mereka membuat saya lebih tertekan".


"Saya tidak pernah pergi jumpa doktor, saya tidak fikir mereka boleh melakukan apa-apa".Dan pada dua tahun lalu, Andrew benar-benar putus asa. Ia cuba membunuh diri dengan minum pil berlebihan.Kehidupan Andrew benar-benar berubah setelah mendapat bantuan dari adiknya Michelle Bailey. Andrew akhirnya memutuskan mencari bantuan daripada doktor."Saya pulang ke rumah dan menemui seorang doktor yang pernah saya temui ketika saya dibedah".


"Dia mengatakan kepada saya ada kemajuan dalam operasi yang boleh membantu saya dan mungkin boleh membuat zakar saya berfungsi sepenuhnya," ujarnya.


Kemudian, Andrew bertemu seorang pakar di University College London yang melakukan ujian untuk melihat apakah ia sesuai untuk operasi. "Saya tidak menyedari betapa peritnya  lahir tanpa zakar sampai saya melakukan kajian sendiri dan itu telah mempengaruhi satu daripada 20 juta lelaki," katanya menambah.


Andrew berharap akan melakukan pembedahan pertama daripada tiga operasi pada musim panas ini. Prosedur itu memerlukan 12 jam untuk mengambil kulit, otot, dan saraf dari lengannya untuk membina bahagian zakarnya.


Operasi kedua akan menyambung tabung di dalam zakar ke uretra dan menghubungkan testis sehingga memungkinkan terjadinya ejakulasi.


Sejak membaca kisah Mohammed Abad, lelaki dari Edinburg yang kehilangan zakar akibat kemalangan di usia 6 tahun, Andrew berkeyakinan kalau pembedahannya akan berjaya."Itu membuat saya menyedari ini benar-benar boleh berlaku.sumber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved