Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Fakta Mengejutkan Disebalik Kecantikan Miss Korea 2012, Kim Yumi.



Bulan Julai tahun 2012, Kim Yumi dinobatkan sebagai wanita tercantik di Korea Selatan atau disebut Miss Korea 2012. Namun tidak lama selepas pertabalan tersebut, Kim Yumi membuat banyak pengguna internet tercengang dengan foto-foto masa lalunya yang banyak tersiar. 

Foto tersebut memperlihatkan gadis yang agak gemuk, pipi bulat dan mata segaris. Sangat jauh dari penampilan Kim Yumi sekarang ini yang begitu cantik dan menawan.


Gambar lama Kim Yumi


Tersiarnya gambar Kim Yumi membuat banyak orang menyangka bahawa ia telah membuat pembedahan plastik sebelum menyertai Miss Korea 2012 walaupun dinafikan oleh Kim Yumi.


Ramai pengguna internet di Korea menganggap Kim Yumi tidak jujur serta ada yang mengelarnya ‘Miss Plastik’ dan mereka kurang setuju jika pertandingan kecantikan yang mengutamakan kecantikan luar dan dalaman dimenangi oleh seorang wanita yang melakukan pembedahan plastik.





Kim Yumi semasa dinobatkan sebagai Ratu Cantik Korea 2012

Di Korea pembedahan plastik adalah menjadi perkara biasa kepada mereka yang mempunyai wajah yang kurang menarik jika mampu............ ada duit semua boleh jadi di dunia ini.


Sumber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved