Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Inilah 7 Sarang Maksiat Paling Popular Di Dunia

Manusia memang tidak pernah lari dari dosa. Dosa adalah hasil perbuatan jahat manusia. Mengapa manusia berbuat jahat? Kerana menusia ingin mendapatkan sesuatu menurut keinginannya, tanpa menghargai nilai-nilai kebaikan dan kebenaran. Dari kedua-dua soalan ini terlihat jelas siapa manusia yang sebenarnya.
Manusia berdosa akibat keinginannya tanpa menghargai nilai kebaikkan dan kebenaran, atau dengan kata lain, semua yang jadi keinginannya yang jahat kerana telah didorong oleh dorongan hawa nafsu dari syaitan.
Berikut adalah 7 bandar di dunia yang tersenarai dalam senarai hitam kota maksiat.
1. Pattaya (Thailand)
Inilah 7 Sarang Maksiat Paling Popular Di Dunia
Terkenal dengan gelaran keseronokan di Thailand. Kota ini terkenal dengan aktiviti pelacuran, dadah, serta hiburan malam.

2. Tijuana (Mexico)
Inilah 7 Sarang Maksiat Paling Popular Di Dunia 2 Inilah 7 Sarang Maksiat Paling Popular Di Dunia
Dikenali sebagai “Red zone” didalam bandar Tijuana, masyarakat tempatan menggelarnya “La Coahuila“. Aktiviti maksiat daripada pelacuran, dadah, tarian bogel, semuanya dibenarkan kerajaan di sana.
3. Amsterdam (Belanda)
Inilah 7 Sarang Maksiat Paling Popular Di Dunia 3 Inilah 7 Sarang Maksiat Paling Popular Di Dunia
Seks secara “live” boleh ditonton di sini. Kota ini juga terkenal dengan aktiviti pelacuran dan ganja sememangnya dihalalkan.
4. Las Vegas (Nevada)
Inilah 7 Sarang Maksiat Paling Popular Di Dunia 4 Inilah 7 Sarang Maksiat Paling Popular Di Dunia
Kasino boleh didapati di merata-rata tempat di kota ini. Pelacuran walaupun tidak dibenarkan tetapi sudah dianggap sebagai kebiasaan di sana.
5. Rio De Jenairo (Brazil)
Inilah 7 Sarang Maksiat Paling Popular Di Dunia 5 Inilah 7 Sarang Maksiat Paling Popular Di Dunia
Terkenal sebagai kota yang menawarkan aktiviti seks bebas. Malah mepunyai agensi untuk menganjurkan parti liar yang berkaitan dengan seks.
6. Moscow (Rusia)
Inilah 7 Sarang Maksiat Paling Popular Di Dunia 6 Inilah 7 Sarang Maksiat Paling Popular Di Dunia
Kota ini terkenal sebagai hub untuk memperdagangkan pelacur di bawah umur. Terdapat kanak-kanak yang dijual untuk kegiatan seks.
7. New Orleans (Lousiana)
Inilah 7 Sarang Maksiat Paling Popular Di Dunia 7 Inilah 7 Sarang Maksiat Paling Popular Di Dunia
Setelah dilanda taufan Katrina beberapa tahun lalu, bandar ini menjadi pusat komersil seks bebas.
Dr Fuh – Actually banyak lagi sarang-sarang maksiat besar di dunia ni termasuklah di Malaysia. Rasanya tak perlu kot Dr Fuh ceritakan dimana. Semua sedia maklum kan? Jadi kalau nak honeymoon tu elakkan lah dari pergi ke tempat-tempat sebegini kerana pada bila-bila masa Allah boleh menurunkan Bala. Ya, ajal maut ditangan Allah. Tapi mahukah kita maut di tempat-tempat sebegini bersama-sama dengan orang yang bergelumang dengan dosa maksiat? Nauzubillah
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved