Join Us On Facebook

Please Wait 30 Seconds...!!!Skip

Helicopter Rc Membunuh Tuan Sendiri.




New York: Seorang lelaki berusia 19 tahun tahun terpenggal diri sendiri dengan helikopter kawalan jarak jauhnya.

RomanPirozek Jr bermain dengan helikopternya di sebuah taman di Brooklyn kelmarin apabila dia gagal mengawal dan menyebabkan helikopter itu menerjah dan melibas kepalanya.
Kipas itu membelah sebahagian kepalanya sebelum melibas lehernya.



Pirozek peminat tegar model helikopter dan menjadi naib presiden kelab hobi tempatan. Dia sering memuat naik video menunjukkan dia bermain helikopter diYouTube.

Satu daripada rakaman menunjukkan dia mengawal helikopter Trex700 dengan melakukan pelbagai aksi. Sementara itu, satu lagi menunjukkan dia membiarkan sebuah helikopter berharga AS$1,500 (RM4,950) menjunam dari udara sebelum menghidupkan semula rotor ketika helikopter itu berada beberapa incidari kepalanya.

Dalam kejadian kelmarin, helikopter kawalan jarak jauh yang digunakannya mempunyai rotor sepanjang 158 sentimeter yang berputar selaju 2,000 putaran seminit. Beratnya kira-kira 2.8 kilogram.

Pirozek mati di tempat kejadian. Gambar yang dirakam di tempat kejadian menunjukkan komponen helikopter itu bertaburan berhampiran mayatnya. “Dia memang terkenal dengan sifat agresif apabila bermain helikopter,” menurut sumber polis.

Menurut polis, pesawat itu jatuh dari udara dan melibas kepala dan lehernya. -AFP
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© DoubleSixZer0Se7en All Rights Reserved